De Algemene Ledenvergadering (ALV)

Van en voor de leden

Als bestuur zijn wij er goed van bewust dat KSVH van de leden is. De ALV vormt het perfecte decor om het bestuur de richting van de vereniging uit te laten leggen en de leden vragen en kritische opmerkingen te laten plaatsen. Naast de uitleg voor het vaststellen van de tarieven zullen ook belangrijke koerswijzigingen en algemene aandachtspunten aan bod komen.

Een speeltuin als ideale locatie:
Aangezien wij best begrijpen dat het voor de allerkleinsten misschien wat lastig is om een uur lang de ledenvergadering te moeten volgen hebben wij besloten de ALV te houden in het zaaltje bij de speeltuin zodat de kleinsten zich kunnen vermaken bij de speeltoestellen terwijl de leden en ouders mee kunnen doen aan de ledenvergadering.

Zelf ook wat lekkers meenemen:
Aangezien wij het een leuk idee vinden om met zijn een lekker hapje en drankje te nuttigen vragen wij iedereen op de meeneemlijst te kijken op https://www.mijnverlanglijst.eu/KSVH/verlanglijst/54664/LlBHr78V . Kies iets op de lijst wat je mee wilt nemen en vink het aan. Graag voor 19 september a.s. Heb je zelf een veel origineler idee dat niet op de lijst staat, geef het aan ons door via de mail. Samen maken wij er een spetterende, en smakelijke, middag van!!!

Het spoorboekje voor de dag:
11.50: Verzamelen
12.00-13.00: Algemene Ledenvergadering